Д.І.О.- Трейдер Інтернаціонал

Умови активації КП "АРМ "Суб'єкт ОТК"

Для активації та експлуатації КП “АРМ “Суб’єкт ОТК” Вам необхідно:

1. ОБЛАДНАТИ РОБОЧЕ МІСЦЕ ЗГІДНО З ВИМОГАМИ:

Персональний комп'ютер із встановленою операційною системою:

- Windows 8 Pro / 10 Pro

із встановленим і налаштованим програмним забезпеченням:

- Mozilla Firefox останньої версії з увімкненим автоматичним оновленням

- Java версії 7 та вище

із постійним підключенням до мережі Інтернет з мінімальною швидкістю - не менш ніж 1 Mbit/s.

2. НАДІСЛАТИ ДОКУМЕНТИ НА ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ:

- Заповнену реєстраційну форму;

- Копію реєстраційного повідомлення щодо взяття суб’єкта господарювання на облік в ГСЦ МВС України та присвоєння реєстраційного номера;

- Копію свідоцтва про державну реєстрацію;

- Копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість;

В темі електронного листа, будь ласка, вкажіть “АРМ Суб’єкт ОТК”, назву Вашої організації та надішліть цей лист на gate.dio@gmail.com

3. ВИКОНАТИ ВИМОГИ ЩОДО ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ, ЯКА ПЕРЕДАЄТЬСЯ ВІДКРИТИМИ КАНАЛАМИ ЗВЯЗКУ МІЖ ЄДР МВС ТА РОБОЧИМИ МІСЦЯМИ ЗОВНІШНІХ КОРИСТУВАЧІВ  НАІС ЧЕРЕЗ КП "АРМ "СУБ'ЄКТ ОТК".

3.1 Отримати апаратно-програмний засіб криптографічного захисту інформації, який має чинний позитивний експертний висновок Адміністрації Держспецзв’язку у сфері криптографічного захисту інформації.

На даний час такі висновки мають:

- USB-пристрій “Електронний ключ “Алмаз-1К”
- USB-пристрій “Електронний ключ “Кристал-1”

3.2 Отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) і згенерувати особистий ключ від свого КЕП на Алмаз-1К або Кристал-1 самостійно або у центрі сертифікації ключів.

Для оформлення КЕП потрібно звернутись в один із акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), список яких затвердив Головний сервісний центр МВС України.

Завантажити перелік ЦСК з офіційного сайту Головного Сервісного Центру МВС України.

ВАЖЛИВО! Оформлюйте КЕП на відповідальну особу Вашого підприємства, відомості про яку Ви подавали до Головного сервісного центру.

3.3 Завантажити та встановити "ІІТ Захист з’єднань-2. Клієнт"

3.4 Завантажити та встановити оновлення для "ІІТ Захист з’єднань-2. Клієнт"

3.5 Завантажити та встановити налаштування програми-утиліти "DIO_CONFIG", після чого перезавантажити комп’ютер.

3.6 Заповнити та надіслати нам на gate.dio@gmail.com скан-копії підписаних актів (за принципом заяви про декларування) про виконання організаційно-технічних заходів зі створення комплексної системи захисту інформації Вашого робочого місця за наступними зразками:

Завантажити зразки

4. СПЛАТИТИ РАХУНОК:

-Рахунок за стартову активацію КП "АРМ" Суб'єкт ОТК"

5. УКЛАСТИ ДОГОВІР

Два екземпляри Ліцензійного Договору з нашими підписами будуть відправлені Вам Укрпоштою на ту адресу, що вказана в реєстраційний формі у розділіі “Адреса проведення діяльності”.

Також Ви можете звернутись за консультацією до відділу менеджерів за тел.: (067)-616-18-78

Або до нашого Call Centre за тел.:

МТС: (095) 235-30-04, (095) 235-30-05;

Київстар: (067) 569-38-04, (067) 569-38-05,

                 (067) 658-75-77, (067) 658-75-50,

                 (067) 616-15-58.

 

 

Документи до КП "АРМ "Суб'єкт ОТК"

 

 

 

 

Copyright © 2010
ТОВ «Д.І.О.- Трейдер Інтернаціонал»
Всі права захищено.
У разі використання матеріалів сайту посилання на сайт є обов’язковим.

 

50005, м.Кривий Ріг, вул.Орджонікідзе,41
Приймальня: (067) 616-17-30
Бухгалтерія: (067) 616-18-78
Call Centre: дивитись розділ КОНТАКТИ
E-mail: gate.dio@gmail.com
Програмування сайту: ITagency