Інформація для тих, хто не може додзвонитися до кол-центру

Нове поле «Час згідно АЦСК»
17 Серпня, 2020
До уваги всіх абонентів! Інформація про перехід на використання нових технічних сертифікатів КЕП.
3 Червня, 2022

Шановні абоненти!

У повідомленнях, відправлених безпосередньо через КП «АРМ «Торгівля КТЗ» / «АРМ «Автошкола» / «АРМ «Лізинг КТЗ», були неодноразово викладені вимоги щодо захисту інформації, які висуваються до робочих місць  зовнішніх користувачів НАІС для обміну даними відкритими каналами зв’язку з ЄДР МВС за допомогою КП «АРМ «Торгівля КТЗ» / «АРМ «Автошкола» / «АРМ «Лізинг КТЗ», кожна з яких є окремою підсистемою інформаційно-телекомунікаційної системи «Сервер доступу до «Національної автоматизованої інформаційної системи Департаменту Державної автомобільної інспекції» Міністерства внутрішніх справ України».

Якщо Ви вчасно не виконали ці вимоги і звертаєтесь до нас за підтримкою, то ми її надаємо.

Але, на жаль, маємо Вас повідомити, що одночасне звернення великої кількості абонентів до служби технічної підтримки (кол-центру) призвело до створення черг та очікування, так як усі лінії упродовж дня зайняті дзвінками.

Увага! Якщо Ви чуєте довгі, а не короткі гудки, то це означає, що Ваш дзвінок знаходиться в черзі! Щойно будь-який оператор закінчить розмову з поточним клієнтом, Ваш дзвінок одразу перейде до нього. Але, враховуючи наразі величезну кількість одночасних звернень, час очікування на вільного оператора значно збільшився і ми просимо з розумінням поставитись до тимчасових труднощів із «додзвонюваннями» та перепрошуємо за ці незручності. Але ж Ви мали 2 місяці на вирішенні всіх питань, тому, будь ласка, будемо взаємно ввічливими.

Тут ми розміщуємо допомогу тим, хто поки не додзвонився, але може самостійно все владнати.

Перелік можливих причин виникнення проблеми із входом до нашої програми:

1.  В якості апаратно-програмного засобу криптографічного захисту інформації (засіб в якому зберігається Ваш електронний ключ КЕП) Ви маєте використовувати лише Алмаз-1К або Кристал-1.

2. Ви маєте згенерувати НОВИЙ електронний ключ безпосередньо в Алмазі-1К або Кристалі-1, а не перезаписувати старі ключі на Алмаз-1К або Кристал-1, як на звичайні «флешки-носії» (ЯКЩО ВАМ ЦСК ВЖЕ ЗГЕНЕРУВАВ КЛЮЧ, ТО ЦЕ НЕ ПОТРІБНО РОБИТИ).

3. На Вашому комп’ютері не встановлений програмний комплекс “ІІТ Захист з’єднань-2. Клієнт” (посилання на завантаження “ІІТ Захист з’єднань-2. Клієнт”).

4. На Вашому комп’ютері встановлений, але не оновлений програмний комплекс “ІІТ Захист з’єднань-2. Клієнт”(посилання на завантаження оновлення “ІІТ Захист з’єднань-2. Клієнт”).

5. На Вашому комп’ютері встановлений оновлений, але не налаштований програмний комплекс “ІІТ Захист з’єднань-2. Клієнт”

(для автоматичного налаштування завантажте та запустіть

Програма-утиліта “DIO_CONFIG” для АРМ «Торгівля КТЗ»

Програма-утиліта “DIO_CONFIG” для АРМ «Автошкола»

Програма-утиліта “DIO_CONFIG” для АРМ «Лізинг КТЗ»

після чого, перезавантажте комп’ютер).

6. Якщо Ви бачите текст “Для доступу до даного ресурсу необхідно використовувати ПК клієнт захисту мережних з’єднань “ІІТ. Захист з’єднань-2. Клієнт” попри те, що на Вашому комп’ютері вже встановлений оновлений та налаштований ПК “ІІТ Захист з’єднань-2. Клієнт”, то Вам потрібно очистити кеш, кукі та історію відвідувань сайтів у Вашому браузері.

Для цього закрийте в браузері усі вкладки з нашою програмою (але не виходьте повністю з браузера, залиште одну “порожню” вкладку, або вкладку з іншим сайтом), натисніть комбінацію клавіш на клавіатурі “Ctrl+Shift+Del” (не виходячі з браузера!) та у вікні, що з’явиться:
– оберіть опцію “За весь час”
– встановіть прапорці напроти кукі, кешу та історії (журналу) відвідувань
– натисність “ОК” або “Видалити дані” (в залежності від браузера).

– відтепер Ви маєте заходити на сайт починаючи адрес сайту з http://, а не з https://

http://sch.aistcv.com – АРМ “Автошкола”

http://inv.aistcv.com – АРМ “Торгівля КТЗ”

http://ltz.aistcv.com – АРМ “Лізинг КТЗ”

7. Виникла помилка при доступі до носія ключової інформації.

В такому разі спробуйте вставити Алмаз-1К або Кристал-1 в інший порт USB. Якщо це не допомогло, перевстановіть драйвер для Вашого носія ключової інформації.

Посилання на завантаження драйверу для Алмаз-1К
Посилання на завантаження драйверу для Кристал-1

Якщо й це не допомогло, можете звернутись до виробників або продавців цих носіїв, так як він може бути фізично пошкоджений.