У модулі з документами перейдіть на вкладку “Документи ануляції” та перевірте статус документа ануляції (так, це окремий документ). Якщо у нього статус “Не відправлено”, “Не прийнятий” або просто “Відправлено”, то необхідно перепідписати документ ануляції.
ТСЦ бачать ануляцію тільки якщо документ з ануляції має статус «Доставлений».
Застереження: ця помилка не стосується функціоналу компьютерних програм, розроблених ТОВ “Д.І.О. – Трейдер Інтернаціонал”.
Якщо ця помилка виникає після нещодавньої зміни паролю від електроного ключа або інших змін пов’язаних з Вашим КЕП та носієм, то проблема може бути у встановлених Вами раніше фіксованих параметрах у програмі «Захист з’єднань-2. Клієнт».
Щоб це виправити:
1) відкрийте «Захист з’єднань-2. Клієнт»
2) натисніть кнопку «Встановити параметри»
3) перейдіть на вкладку «Ключовий носій»
4) встановити значення «Запитувати у оператора»
5) натиснути «Ок»
Якщо зміни паролю або інших змін пов’язаних з Вашим КЕП та носієм не відбувалось, то спробуйте вставити Алмаз-1К або Кристал-1 в інші порти USB. Якщо це не допомогло, перевстановіть драйвер для Вашого носія ключової інформації.
Завантажити драйвер для Алмаз-1К
Завантажити драйвер для Кристал-1
Якщо й це не допомогло, можете звернутись до виробників або продавців цих носіїв, так як він може бути фізично пошкоджений.
Застереження: ця помилка не стосується функціоналу компьютерних програм, розроблених ТОВ “Д.І.О. – Трейдер Інтернаціонал”.
Якщо у Вас встановлений та увімкнений антивірус, то вимкніть його на час операцій з КЕП.
Якщо у Вас встановлений та увімкнений VPN, то вимкніть його.
У налаштуваннях Windows перевірте наявність автоматичного виставлення часу та дати на Вашому комп’ютері. У цьому ж вікні налаштування активуйте синхронізацію часу та дати с сервером time.windows.com.
Якщо Ваш комп’ютер використовує підключення до Інтернету через Proxy-сервер, вимкніть це налаштування.
В іншому разі, ця помилка може свідчити про поточні технічні проблеми в центрі сертифікації ключів, що видав Вам КЕП або у Вашого Інтернет-провайдера.
Застереження: ця помилка не стосується функціоналу компьютерних програм, розроблених ТОВ “Д.І.О. – Трейдер Інтернаціонал”.
Потрібно перевстановити «Захист з’єднань-2. Клієнт» (натисність, щоб завантажити)
Після встановлення «Захист з’єднань-2. Клієнт», потрібно встановити його оновлення (завантажити)
Після встановлення оновлення потрібно налаштувати «Захист з’єднань-2. Клієнт». Для автоматичного налаштування завантажте та запустіть, в залежності від Вашої програми,
DIO_CONFIG для АРМ «Суб’єкт ОТК»
DIO_CONFIG для АРМ «Торгівля КТЗ»
DIO_CONFIG для АРМ «Автошкола»
DIO_CONFIG для АРМ «Лізинг КТЗ»
після чого, перезавантажте комп’ютер.
Застереження: ця помилка не стосується функціоналу компьютерних програм, розроблених ТОВ “Д.І.О. – Трейдер Інтернаціонал”.
Спробуйте вставити Алмаз-1К або Кристал-1 в інші порти USB. Якщо це не допомогло, перевстановіть драйвер для Вашого носія ключової інформації.
Завантажити драйвер для Алмаз-1К
Завантажити драйвер для Кристал-1
Якщо й це не допомогло, можете звернутись до виробників або продавців цих носіїв, так як він може бути фізично пошкоджений.
Застереження: ця помилка не стосується функціоналу компьютерних програм, розроблених ТОВ “Д.І.О. – Трейдер Інтернаціонал”.
Ця помилка свідчить про те, що у Вашому сховищі сертифікатів (C:\My Certificates and CRLs 13) відсутні або пошкоджені файли сертифікату Вашого КЕП.
Для того, щоб завантажити сертифікати КЕП знайдіть в Інтернеті сайт центру сертифікації ключів (ЦСК), у якого Ви отримали свій КЕП.
На сайті ЦСК знайдіть розділ “Пошук сертифікатів”.
Введіть необхідні реквізити пошуку (найчастіше це просто ІПН) та завантажте знайдені сертифікати у папку «My Certificates and CRLs 13» на локальному диску «С» Вашого ком’пютера.
Якщо це не допомогло, це може свідчити про те, що у Вас відсутні технічні сертифікати Вашого ЦСК.
Їх можна завантажити за цим посиланням https://iit.com.ua/download/productfiles/CACertificates.p7b
Помістіть завантажений файл також у папку «My Certificates and CRLs 13» на локальному диску «С» Вашого комп’ютера.
Також Ви можете задати питання технічній підтримці за телефонами:
(095) 235-30-04; (095) 235-30-05;
(067) 569-38-04; (067) 569-38-05;
(067) 658-75-77; (067) 658-75-50; (067) 616-15-58
або менеджерам з питань оплати чи договору за телефоном:
(067) 616-18-78
або поштою: gate.dio@gmail.com