Питання та відповіді

У модулі з документами перейдіть на вкладку “Анульовані” та перевірте статус документа ануляції (так, це окремий документ). Якщо у нього статус “Відправлено”, то необхідно перепідписати документ ануляції.

ТСЦ бачать ануляцію тільки якщо документ з ануляції має статус «Доставлений».

Застереження: ця помилка не стосується функціоналу компьютерних програм, розроблених ТОВ “Д.І.О. – Трейдер Інтернаціонал”.

Якщо ця помилка виникає після нещодавньої зміни паролю від електроного ключа або інших змін пов’язаних з Вашим КЕП та носієм, то проблема може бути у встановлених Вами раніше фіксованих параметрах у програмі «Захист з’єднань-2. Клієнт».

Щоб це виправити:

1) відкрийте «Захист з’єднань-2. Клієнт»

2) натисніть кнопку «Встановити параметри»

3) перейдіть на вкладку «Ключовий носій»

4) встановити значення «Запитувати у оператора»

5) натиснути «Ок»

Якщо зміни паролю або інших змін пов’язаних з Вашим КЕП та носієм не відбувалось, то спробуйте вставити Алмаз-1К або Кристал-1 в інші порти USB. Якщо це не допомогло, перевстановіть драйвер для Вашого носія ключової інформації.

Завантажити драйвер для Алмаз-1К

Завантажити драйвер для Кристал-1

Якщо й це не допомогло, можете звернутись до виробників або продавців цих носіїв, так як він може бути фізично пошкоджений.

Застереження: ця помилка не стосується функціоналу компьютерних програм, розроблених ТОВ “Д.І.О. – Трейдер Інтернаціонал”.

Якщо у Вас встановлений та увімкнений антивірус, то вимкніть його на час операцій з КЕП.

Якщо у Вас встановлений та увімкнений VPN, то вимкніть його.

У налаштуваннях Windows перевірте наявність автоматичного виставлення часу та дати на Вашому комп’ютері. У цьому ж вікні налаштування активуйте синхронізацію часу та дати с сервером time.windows.com.

Якщо Ваш комп’ютер використовує підключення до Інтернету через Proxy-сервер, вимкніть це налаштування.

В іншому разі, ця помилка може свідчити про поточні технічні проблеми в центрі сертифікації ключів, що видав Вам КЕП або у Вашого Інтернет-провайдера.

Застереження: ця помилка не стосується функціоналу компьютерних програм, розроблених ТОВ “Д.І.О. – Трейдер Інтернаціонал”.

Потрібно перевстановити «Захист з’єднань-2. Клієнт» (натисність, щоб завантажити)

Після встановлення «Захист з’єднань-2. Клієнт», потрібно встановити його оновлення (завантажити)

Після встановлення оновлення потрібно налаштувати «Захист з’єднань-2. Клієнт». Для автоматичного налаштування завантажте та запустіть, в залежності від Вашої програми,

DIO_CONFIG для АРМ «Суб’єкт ОТК»

DIO_CONFIG для АРМ «Торгівля КТЗ»

DIO_CONFIG для АРМ «Автошкола»

DIO_CONFIG для АРМ «Лізинг КТЗ»

після чого, перезавантажте комп’ютер.

Застереження: ця помилка не стосується функціоналу компьютерних програм, розроблених ТОВ “Д.І.О. – Трейдер Інтернаціонал”.

Спробуйте вставити Алмаз-1К або Кристал-1 в інші порти USB. Якщо це не допомогло, перевстановіть драйвер для Вашого носія ключової інформації.

Завантажити драйвер для Алмаз-1К

Завантажити драйвер для Кристал-1

Якщо й це не допомогло, можете звернутись до виробників або продавців цих носіїв, так як він може бути фізично пошкоджений.

Застереження: ця помилка не стосується функціоналу компьютерних програм, розроблених ТОВ “Д.І.О. – Трейдер Інтернаціонал”.

Ця помилка свідчить про те, що у Вашому сховищі сертифікатів (C:\My Certificates and CRLs 13) відсутні або пошкоджені файли сертифікату Вашого КЕП.

Для того, щоб завантажити сертифікати КЕП знайдіть в Інтернеті сайт центру сертифікації ключів (ЦСК), у якого Ви отримали свій КЕП.

На сайті ЦСК знайдіть розділ “Пошук сертифікатів”.

Введіть необхідні реквізити пошуку (найчастіше це просто ІПН) та завантажте знайдені сертифікати у папку «My Certificates and CRLs 13» на локальному диску «С» Вашого ком’пютера.

Якщо це не допомогло, це може свідчити про те, що у Вас відсутні технічні сертифікати Вашого ЦСК.

Їх можна завантажити за цим посиланням https://iit.com.ua/download/productfiles/CACertificates.p7b

Помістіть завантажений файл також у папку «My Certificates and CRLs 13» на локальному диску «С» Вашого ком’пютера.

Також Ви можете задати питання технічній підтримці за телефонами:
(095) 235-30-04; (095) 235-30-05;
(067) 569-38-04; (067) 569-38-05;
(067) 658-75-77; (067) 658-75-50; (067) 616-15-58

або менеджерам з питань оплати чи договору за телефоном:
(067) 616-18-78

або поштою: gate.dio@gmail.com