Для активації та експлуатації КП “АРМ “Суб’єкт ОТК” необхідно:
1. ОБЛАДНАТИ РОБОЧЕ МІСЦЕ ЗГІДНО З ВИМОГАМИ:
Персональний комп’ютер із встановленою операційною системою:
– Windows 8 Pro / 10 Pro
із встановленим і налаштованим програмним забезпеченням:
– Mozilla Firefox або Google Chrome останньої версії
– Java версії 7 та вище
із постійним підключенням до мережі Інтернет з мінімальною швидкістю – не менш ніж 1 Mbit/s.
2. НАДІСЛАТИ ДОКУМЕНТИ НА ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ:
– Заповнену реєстраційну форму;
– Скан-копію реєстраційного повідомлення щодо взяття суб’єкта господарювання на облік в ГСЦ МВС України та присвоєння реєстраційного номера;
– Скан-копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб;
– Скан-копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість;
В темі електронного листа, будь ласка, вкажіть “АРМ Суб’єкт ОТК”, назву Вашої організації та надішліть цей лист на gate.dio@gmail.com
3. ВИКОНАТИ ВИМОГИ ЩОДО ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ, ЯКА ПЕРЕДАЄТЬСЯ ВІДКРИТИМИ КАНАЛАМИ ЗВЯЗКУ МІЖ ЄДР МВС ТА РОБОЧИМИ МІСЦЯМИ ЗОВНІШНІХ КОРИСТУВАЧІВ НАІС ЧЕРЕЗ КП “АРМ “СУБ’ЄКТ ОТК”, А САМЕ:
3.1 Отримати апаратно-програмний засіб криптографічного захисту інформації, який має чинний позитивний експертний висновок Адміністрації Держспецзв’язку у сфері криптографічного захисту інформації.
На даний час такі висновки мають:
– USB-пристрій “Електронний ключ “Алмаз-1К”
– USB-пристрій “Електронний ключ “Кристал-1”
3.2 Отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) у одного з кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (центрів сертифікації ключів) і згенерувати особистий ключ від свого КЕП на Алмаз-1К або Кристал-1 самостійно або в тому ж центрі сертифікації ключів.
ВАЖЛИВО! Оформлюйте КЕП на уповноважену особу Вашого підприємства, відомості про яку Ви подавали до Головного сервісного центру.
3.3 Завантажити та встановити “ІІТ Захист з’єднань-2. Клієнт”
3.4 Завантажити та встановити оновлення для “ІІТ Захист з’єднань-2. Клієнт”
3.5 Завантажити та встановити налаштування програми-утиліти “DIO_CONFIG”, після чого перезавантажити комп’ютер.
3.6 Заповнити та надіслати нам на gate.dio@gmail.com скан-копії підписаних актів (за принципом заяви про декларування) про виконання організаційно-технічних заходів зі створення комплексної системи захисту інформації (КСЗІ) Вашого робочого місця за наступними зразками:
4. СПЛАТИТИ РАХУНОК:
-Рахунок за стартову активацію КП “АРМ” Суб’єкт ОТК”
5. УКЛАСТИ ДОГОВІР
Два екземпляри Ліцензійного Договору з нашими підписами будуть відправлені Вам Укрпоштою (або Новою Поштою, за Вашим бажанням) на ту адресу, що вказана в реєстраційний формі у розділіі “Адреса проведення діяльності”.
Після виконання вищевказаних етапів, на Вашу електрону пошту, яку Ви вказали у реєстраційній формі, надійде лист з реквізитами доступу до КП “АРМ Суб’єкт ОТК”.
Також Ви можете звернутись за консультацією до відділу менеджерів за тел.: (067)-616-18-78
Або до нашого Кол-центру за тел.:
Vodafone: (095) 235-30-04, (095) 235-30-05;
Київстар: (067) 569-38-04, (067) 569-38-05,
(067) 658-75-77, (067) 658-75-50,
(067) 616-15-58.
Документи до КП “АРМ “Суб’єкт ОТК”