Умови активації КП “АРМ “Торгівля КТЗ”

Для активації та експлуатації КП “АРМ “Торгівля КТЗ” необхідно:

1. ОБЛАДНАТИ РОБОЧЕ МІСЦЕ ЗГІДНО З ВИМОГАМИ:

Персональний комп’ютер із встановленою операційною системою:

 – Windows 8 Pro / 10 Pro

  із встановленим і налаштованим програмним забезпеченням:

 – Mozilla Firefox або Google Chrome останньої версії

 – Java версії 7 та вище

із постійним підключенням до мережі Інтернет з мінімальною швидкістю – не менш ніж 1 Mbit/s.

2. НАДІСЛАТИ ДОКУМЕНТИ НА ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ:

– Заповнену реєстраційну форму;

– Скан-копію реєстраційного повідомлення, яким підтверджено факт взяття на облік в ГСЦ МВС України суб’єкта підприємницької діяльності, пов’язаного з реалізацією транспортних засобів і номерних агрегатів, які належать реєстрації в Органах внутрішніх справ (Лист щодо взяття на облік та присвоєння реєстраційного номера);

– Скан-копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб;

– Скан-копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість;

В темі електронного листа, будь ласка, вкажіть АРМ “Торгівля КТЗ”, назву Вашої організації та надішліть цей лист на gate.dio@gmail.com

3. ВИКОНАТИ ВИМОГИ ЩОДО ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ, ЯКА ПЕРЕДАЄТЬСЯ ВІДКРИТИМИ КАНАЛАМИ ЗВЯЗКУ МІЖ ЄДР МВС ТА РОБОЧИМИ МІСЦЯМИ ЗОВНІШНІХ КОРИСТУВАЧІВ  НАІС ЧЕРЕЗ КП “АРМ “ТОРГІВЛЯ КТЗ”, А САМЕ:

3.1 Отримати апаратно-програмний засіб криптографічного захисту інформації, який має чинний позитивний експертний висновок Адміністрації Держспецзв’язку у сфері криптографічного захисту інформації.

На даний час такі висновки мають:

– USB-пристрій “Електронний ключ “Алмаз-1К”

– USB-пристрій “Електронний ключ “Кристал-1”

3.2 Отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) і згенерувати особистий ключ від свого КЕП на Алмаз-1К або Кристал-1 самостійно або у центрі сертифікації ключів.

Для оформлення КЕП потрібно звернутись до одного з кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (центрів сертифікації ключів).

ВАЖЛИВО! Оформлюйте КЕП на уповноважену особу Вашого підприємства, відомості про яку Ви подавали до Головного сервісного центру.

3.3 Завантажити та встановити “ІІТ Захист з’єднань-2. Клієнт”

3.4 Завантажити та встановити оновлення для “ІІТ Захист з’єднань-2. Клієнт”

3.5 Завантажити та встановити налаштування програми-утиліти “DIO_CONFIG”, після чого перезавантажити комп’ютер.

3.6 Заповнити та надіслати нам на gate.dio@gmail.com скан-копії підписаних актів (за принципом заяви про декларування) про виконання організаційно-технічних заходів зі створення комплексної системи захисту інформації (КСЗІ) Вашого робочого місця за наступними шаблонами:

Завантажити документи та шаблони КСЗІ

4. УКЛАСТИ ДОГОВІР

Два екземпляри Ліцензійного Договору з нашими підписами будуть відправлені Вам Укрпоштою (або Новою Поштою за Вашим бажанням) на ту адресу, що вказана в реєстраційній формі у розділі “Адреса проведення діяльності”.

5. СПЛАТИТИ РАХУНОК:

– Рахунок за стартову активацію КП “АРМ “Торгівля КТЗ”

– Рахунок за невиключне право користування КП “АРМ “Торгівля КТЗ”

Після виконання вищевказаних етапів, на Вашу електрону пошту, яку Ви вказали у реєстраційній формі, надійде лист з реквізитами доступу до КП “АРМ “Торгівля КТЗ”.

Також Ви можете звернутись за консультацією до відділу менеджерів за тел.: (067) 616-18-78

або до нашого Кол-центру

Київстар: 

(067) 569-38-04, (067) 569-38-05,

(067) 658-75-77, (067) 658-75-50,

(067) 616-15-58

Vodafone:

(095) 235-30-04, (095) 235-30-05

Документи до КП “АРМ “Торгівля КТЗ”